Tisdag

Okej, ytterligare en svacka i mitt bloggande, men vad mer ka man begära av mig. Ha, får vl kompensera detta med ett lååångt inläg idag.

Veckan i sälen var himla rolig. Trotts att vissa backar var för branta så det fick bl en promenad ner, vurpor i liften ich utskrattad av folk som åkte förbi, HAHA, fast å andra sidan Vad ska man ta sig till om jag ligger där och skrattar åt mig själv. Nåväl. Julen var bra, Sm-finals biljetter, Biljetter till svensson svensson, En gigantisk volymhårfön, en tröja, samt en hundspannstur och en skotertur!! JIIPII!! Tungstyrt som fan och sååå väldigt nära en tur ner i en bäck men annars gick det suveränt! I övrigt var sälenresan toppen! Inga brutna ben eller likande så jag är glad.

Denna veckan har också varit himla hndelserik. I söndags bio, Flmen var svensk humor vilket innbär att om den hade varit amrikansk hade den varit roligar, iallafall bätre skådespelare. Den får 7 chips av 10! Filmen sås med Sarah, TREVLIGT! Hemfärden blev väl lite sådär kan väl diskuteras. Den korta resan hem till Sarah gick bra. MEN efter att jag
stängt av bilen och haft radion på och lie prat var tv:n tvärdöd. Så vi upp till min väns pappa som inte kunde hjälpa tyvärr, ingen bil hemma och jag behövde starthjälp. Så ett telefonsamtal till min kära mor vid halv 12 och jag fick den hjälp jag behövde efter ycket om och men. Men trotts denna nattliga upplevelse så vet jag hur man startar e bil men hjälp från en annan bil. Plus tll pluss, minus till karossen Å anra sidan borde jag ha kunnat det innan meeeen så var inte fallet.

Gårdagen blev det träning GUD VAD SKÖNT!. Himmelen var blå och det var ljust och skönt ute, HAlleluja. Min motivation kom tillbaka i hästlängder. Så jag till och med promenerade till träingen, tränade och gick hem. Gud va jag är hurtig : ). Sen åkte jag hem iallfall och dödade några timmar framför tv, data och duch innan jag begavmig till stan i jakt på nyårskläder. Jag insåg det att et som var planerat att ha kännde jag mig jävligt ful ut, så det är på jakt efter nåonting nytt. Men, allt r typ slut, finns inte i storlek och jag har panik i hela mitt liv. Måste i till stan idag med. Se kanke jag får köpa den snygga klänningen för 800, trott att det tar emot jävligt mycket!

Imorgon är det nyår, Den tillbrings i Emmaboooda (Broakulla mer exakt) Så det kan nog bli trevligt. Det är iallafall fint folk som ska dit så man får väl hoppas! 

Gott nytt år allihopa och ta det lungt med alkohoolen! För gudssskull var levande nästa år, för det kommer bli ett bra men sorgligt år (Jävla lumpen) men det är bara härda ut!

Ett relativt långt inläg u så det har nog kompenserat sig, haha. Frukost nu så hörs vi väl i nästa år!


/ Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0