Tisdag

Vakna upp en tisdag mitt i veckan och se att det mörkt so graven ute är inte alltid så himla skoj. Man blir inte riktigt pigg på hela dagen, dessutom kommer det vara näst intill kolmörkt när jag cyklar till jobbet vid halv 2 och det kommer verkligen vara kolsvart nr jag cyklar hem, tur att eml är här som kan rdda mig under denna mörka tid. Kollade faktiskt lite flygbiljetter och liknande igår, till mitt paradis i världen Hawaii/Honolulu, BARA 8900 kr, eller bara och bara men iallafall det är ju int så himla dyrt, och då är alla skatter taxer och allt inräknat KANON, synd att man inte kude vinna några hundra tusen elelr nått, då hade ju valet varit ganska självklart!

Jaja, det jag får göra är väl att jobba tjäna pengar och se fram emot men låååång resa sensommaren/hösten 2010!!! DÅ SKA JAG BORT, låångt bort. vi får se vart vi hamnar men lååångt bort ska jag iallafall och ett återbesök på Hawaii öarna hade ju faktiskt inte gjort nt någonstans faktiskt.

Så, nu får det vara slut på mitt trånande efter sol värme och palbeklädda stränder. Jag är inte där nu och jag kommer inte komma dit på iallfall 6 månader så nu får jag skräpa mig.


Idag då, jobb kort dag, men det är skönt att ha en mella dag någon gång också faktiskt. Efter det s ska jag hem och utfodra familjen med mat. Även idag blir det en GI-rätt, mosarella och tomatsallad med någnting mer. GOTT. I övrigt blir det handboll ikväll SVerie-vitryssland. Hoppas på seger och att tjejerna går långt i EM. Jag orkar inte skriva mycket idag, eftersom jag inte vet vad jag ska skriva eller dela med mig av. Så såhär får det vara och såhär får det bli.

Trevlig dag/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0