Fredag

Jahapp, upptateringen har varit usel och det är bara att inse att jag varken har ron eller glädjen att skriva blogg men jag gör det ändå, i brist på bättre! Veckan har sett ut som vanligt. Träning, sova, äta, träffa Emil. Inget mer.
Å andra sidan blir det tjejkväll hemma hos mig ikväll! KUL! Det hör inte till  vanöigheterna att just jag håller i sådana tillställningar men det kommer bli trevligt. Jag känner det i magen.

I övrigt är jag sjuk? Maginflunsa går på jobbet kul, jag proppar i mig vitpeppar kulor, det hjälper säger omgivningen så vi får hoppas det. Jag mår inte så bra faktiskt. Dels då för att maginflunsan går och jag är rent ut sagt livrädd för att få den sjukdommen, annars är munsåren åter tillbaka och jag är uppsvälld i munnen, en fet blåsa under tungan. Och det känns ju bra?


Det är frukost nu, sen blir det Top modell, min morgon syssla. Och efetr det mat och jobb. Bytte min tidiga morgon idag med en arbetskamrat som ville börja tidigt! Bra! Klockan 5 är lite tidigt i min smak men ibland har nöden ingen lag! Blir ju faktiskt rätt bra när man väl kommer till jobbet!.

Helgen kommer gå i först tränandets teckan, SKÖNT! Och efetr det kommer det bli lite shopping och julskyltning. Tänk att det snart är jul!! Ojoj, tiden går så snabbt och jag börjar känna mig gammal. Trotts att jag bara är 19,5 år gammal! Huanameja hur ska det då kännas när jag är 30?


Nu återstår det bara för mig att grattulera lars kagg till dubbelsegern i rugbyn, bra jobbat! Annat hade det låtit om jag fortfarande gått på jenny.

Ha en trevlig dag / Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0