Fredag

Hej alla.

Som ni förstr är jag ny här på bloggen, vilket känns ok. Chansen är väl stor att detta bara blir en engångsföreteelse men förhoppningsvis inte.

Fredag igen då, slutet på arbetsveckan SKÖNT! Ladda batterierna lite över helgen. Denna fredagkväll har spenderats med mamma och syster i tv:soffan framför idol. Som jag ser det är det en stor katastrof att Anna fick ka innan Johan. Helt sjukt. Här har vi en tjej som sjunger suveränt, klart hon ska få vara kvar! Men icke, istället är det en liten pojk som sjunger falskt och med en röst som spricer titt som tätt, borde han vara kvar ICKE. Men men, föhpningvis kommer det gå bra för anna iallafall, va så säkra på det.

Imorgon är det match med mina små tjejer. Mönsterås är destinationen. Förhoppingsvis går det bra, om skärpan är som på träningarna kommer allt gå vägen! Efter det bär det av till Kalmar igen för match mot eklöven, aldrig möt dessa tjejer eller hört talas om dom så det blir en överaskning! En trevlig sådan. 2 vinster med oss hem mer om detta imorgon men man får väl säga HEJA TJEJER och LYCKA TILL.

Nu ka jag lägga mig i sängen och se på hål i väggen. Sen ska jag sova, tidigt upp imorgon. Vilken helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0