Lördag/söndag

Dagen till ära är det lördag, och yttligare ett steg närmare en ny arbetsvecka, och det kan ju diskuteras hur det känns. Visst är det suveränt att jag får jobba och tjäna pengar, MEN arbetssituationen kunde ha varit bättre.

Denna lördag då har först spenderats i Mönsterås för match mot MHK, VINST! Jättebra spel från alla håll. Suveränt försvar och spelarglädje.

Sedan vidare hem, först till Lindsdal för att avnjuta en god middag, Spagetti och köttfärsås, en stor favorit. tack för lunchen Tommy! Efter detta vidare färd in mot Kalmar för ytterligare en match. Dessvärre blev det förlust och spelarglädjen från första matchen var borta, trötta huvuden och fötter men trotts detta kämpades det kalasbra i slutet av andra halvlek enligt min inside information! KUL!

Resten av dagen har spenderats i HÅLAN emmaboooda hos kära familjen lindau och då framför allt Emil. Lagat mat och skulle se film. Jättedålig i mitt tycke men desstu bättre i hans, Han blev nerröstad efetr mycket om och men, ingen johanna filmtåls att tilläggas.


Tröttheten dryper i mina ögon. Dags att stänga butiken och krypa till sängs.

Trevlig kväll / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0