Mådag morgon/förmiddag

Godförmiddag Alla.

Måndag idag och en ny arbets vecka. Bara detta gråa och hemska väder gör ju att man börjar längta till helgen redan nu dra täcket över huvudet och att det ska vara freddag eftermiddag när man vaknar. Å andra sidan är dagens vecka rätt soft. Mycket träning och bra schema på jobbet. TOPPEN!

Dagen idag d, snart dags för lunch, sedan jobb 11.45. Sedan stress stress stress för att hinna ner till spelefanten för att hinna träna tjejerna kl 17.00, hem mat, till pappa, sova. Ingen träing idag då med andraord. Tyvärr. Hade varit fint att få det gjort annars!

Börjar redan längta tills imorgon faktiskt, Ikea väntar och jag ska införskaffa mig det sista till mitt rum. Dvs en tjockare bäddmadrass, ett soffbord och ramar till mia foton. Blir nog lite små prylar också o jag hittar något som faller mig i smaken. En lampa vore ju faktiskt inte fel. Bilder kommer förhoppningsvis när rummet är helt färdigt!

Nej, nu käns det som att det är dag att stänga ner maskinerie och bege sig till köket för att fixa med lunch. Hatar tidiga luncher, hinner liom inte bli hungrig!

Ha en trevlig dag / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0