Söndag

Idag då, trodde det skulle bli skönt att komma hem till mitt eget igen, men icke det. Stämningen luktar intryckt och humöret är uelt. Kul kväll.

Dagen började med att jag vaknade i Emils säng, halvt utputtad. Men vad gör det när man vaknar jmte dem man älskar? Ingenting. Frukost och Lunch, Kallt ute så mesta del av tiden tillbringades nerbäddad under täcket. Efter middagen laddade jag ner en gammal klassiker mot Emils vilja. Pippi på rymmen, Kalasbra faktiskt. Nostalgi känsla. Sedan efter mycket om och med och övertalnigar åkt vi in och såg Patrik 1,5 och denna blev dessvärre en större besvikelse. HAde faktiskt högre förväntningar och just därför min stora besvikelse.

Jaja, stänga in sig och bädda ner sig från denna för jävliga stämningen och se veckans avsnit av andra avenyn sen ska jag sova riktigt jävla länge imorgon. Börjar 11.45. Egentlign borde jag träna men stället för att köpa mat på stan får träningen vänta tills på tidag morgon! Sen arbetsdag då också 13.45, meningsfullt NOT!



Godnatt och trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0