Tisdag

God kväll.

Idag fick jag somsagt öppna. Upp tidigt som sjutton för att vara på jobbet redan klockan 7. Men dagen har gått bra, Få barn, typ alla sjuka. Hoppa man inte åker på något skit igen nu!

Slutade iallafall tidigt, åkte till mai och handlade lite mat till kvällen, se fick jag ett mycket trevligt samtal och hoppas vi kan fortsätta hålla kontakten nu Sarah,. Jag tycker iallafall det är värt ett besök!

Kvällen spenderades i shoppande tecken. Idag bev det införskaffning av en bäddmadrass, soffbord och ett väggfäste till mi tv. Så jag är glad iallafall så det så. Resterande del av denna afton kommer spenderas vilandes, och dessutom har jag ingen ork att skriva speciellt mycekt idag. Jag är helt enkelt inte på skrivhumör. Istället ska jag göra gurkstavar, dip och päronsaft till mig och emil sen ska jag unna mig en riktig god natt sömn!!!



Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0