20090830

Jaha, ytterligare en vecka som passerat och jag är totalt usel på att upptatera min blogg. Får väl bli ett sista försök att få någon ordning på det iallfall!

Nu är det iallafall söndag igen. Emil har åkt tillbaka till enköping och jag ligger med laptopen i knäp ser lite på OTH och ska snart sova, Jobb imorgon och jag längtar tills jag får min september lön så det blir spederande med gott samvete i NYC. Herreguud tänk att ett år kan gå så himla fort. Nu är vi strax i semtember och nu åker vi snart! Herrejesus vad tiden går.


Nu är det iallfall snart måndag vilket innebr nya tag, jobb, träning, äta, vila, sova. Samt en tripp upp till enköping. Åh just det ja, Hanbollen drar igång nu i veckan igen. Hoppas tjejerna är taggade till tusen så det blir mycker roliga, spännande och bra träningar och mathcher. Der ser vi fram emot!

Veckan kommer se ut som sådan:

Måndag: Jobb 9.15 - ?, 
             Träning: Box 16.45-17.45

Tisdag: SARAH FYLLER 20 Grattis babe
           Jobb: ?
           Träning: CT 18.35-19.30

Onsdag: Jobb ?
             Handboll 98/99 17-18.30


Torsdag: Jobb ?
             Träning i någon form

Fredag-Lördag: Enköping


Söndag: Träning: CT+Ab´s 15.00-16.30


Det var denna veckan det, vet inte riktigt ännu vad min lilla blogg saka rikta in sig på men jag kan tänka mig mycket träning och så mitt liv och lite av varje. Vi får se hur det utvecklar sig helt enkelt. NU ska jag iallfall stnga ner maskineriet och sluta mina ögon.

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0