20090831

Oj, upptatering 2 gånger samma kväll, heelt otroligt! Nu är jag iallfall i mitt andra hem 200 meter bort hos min käre far. Han har tydligen blivit geting stucken på jobbet (Stackarn!). Men sånt är livet, lite klagande på kill i halsen av mandariner och att armen är svullen av sticket, men det hör väl farsan till.

Dessutom slog tanken mig idag. Vad ska jag göra av mitt liv?. Det tåls att tänkas på. Polis/brandman/ambulanssjukvårdare. Det är vad mina tankar lutar åt. Dessvärra är mina (vänster knä) helt trögt och det är ingen läkare i denhär hålan Kalmar som vet vad detr är för fel på det. Så tydligen är fallet det att jag ska ha ont i mitt knä GRATTIS JOHANNA!

Jag hoppas att mina och emils planer blir som vi vill (dess värre är det bäst att hålla förväntningarna låga så slipper både ni och jag bli besviken på resultatet). Det vore iallafall en stor erfarenhet och upplevelse få uppleva det!

När jag ändå är igång och skriver för andra gången idag vill jag passa på att gratulera min goda vän SARAH i förskott på födelsedagen, GRATTIS BABE! Gratulera henne gärna på bloggen livetenligtsarah.blogg.se då blir hon en glader flicka, dessutom hoppas jag inte hennes träningsvär är allt för farlig imorgon (A).

O just det ja GRATTIS LOLLO TILL JOBBET! Det kommer att gå galant!

 

Nu vankas iallfall CSI NY, sen sängen. Gud vad det känns att hösten är på G. JAG FRYSER!

Dagens +: Träningen gick suveränt och det var kalastrevligt att ha en vän med sig för en gångs skull : )

Dagens -: Mitt fruktansvärt stressiga liv. LÄR DIG STRESSA NER JOHANNA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0