20090831

Så var det måndag kväll igen, veckans första träning avslutad. Gud va jag är fräch trött, tack för träningssällskapet sarah. Allt blir mycket roligare när man har någon att träna med!!. IDag då, jag har hunnit med att både jobba och hälsa på mormor. Alltid lika trevligt. Uppladdningsfrukt och sen vidare till sporthallen, dock 3300 fattigare och det tar emot, MYCKET! I övrigt har dagen på jobbet varit lugn. Inte så många barn och dom har hållt sig i schak. Det tackar vi för.

Ska även jobba imorgon och resten av vckan som det ser ut som? Hoppas det flyter på bra nu så jag får vara kvar, får en större tjänst och kan flytta hemmifrån någon gång. Känns som om det är dags för det för tillfället..
Resternade del av dagen lär spenderas i tv soffan, kanske ett glas saft och ett par riskakor? Det skulle sitta fint!

Morgondagenkommer somsagt gå i arbetandets tecken, 8.30- tills jag får gå hem, HAHA det änns ju himla bra.. Men det blir väl framåt eftermiddagen 3, halv 4, 4 halv 5 någon gång! HAHA det känns ju himla bra att inte veta när man ska gå hem? Aja, en annan sak jag kom på nu att nu är det bara 3 veckor och 3 dagar tills vi dra till NYC. JAG LÄNGTAR!!!! Himla roligt ska det bli att se vad den staden har att erbjuda, Karlifonien var helt suveränt (Öst eller väst?) HAHA hoppas andra sidan av America är minst lika bra. Det tror och hoppas jag hemskt mycket iallfall..

Annars måste jag införskaffa mig en ny mobil, min nuvarande består av silvertejp som batterilucka hemskt hemskt snyggt ; D dessutom vore det inte fel med ytterligare lite höstkläder.
Så vad sägs om att vinna ett par miljoner eller något?


Nej fy vad jag svamlar. Nu ska jag se klart fotbollen kanske, sen ska jag bege mig som 200 meterna till mitt andra hem..

Trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0